واکنش تاکسیرانی به کرایه‌های میلیونی در شب برفی فرودگاه امام خمینی (ره)

سید امیر سیدهنجن  گفت: در فرودگاه امام دو نوع شرکت تاکسیرانی فعالیت می‌کنند که بین شهر و درون شهر را پوشش می دهند.

وی با بیان اینکه همه تاکسی‌های فرودگاه زیر نظر سازمان تاکسیرانی نیست و تنها یک سوم تاکسی‌های فرودگاه زیر نظر سازمان است گفت: طبق توافقنامه ای که با فرودگاه امام منعقد شده است، نرخ، نوبت‌دهی،‌ نظارت و مدیریت تاکسی‌ها بر عهده فرودگاه امام است و سازمان تاکسیرانی تنها تامین تاکسی‌ها را بر عهده دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی در خصوص چرایی کمبود تاکسی در این فرودگاه گفت: مستحضرید که معابر متصل به فرودگاه دچار یخبندان و بعضا مسدود شده است و لذا تاکسی‌ها امکان برگشت ندارند و یا به سختی خود را به تهران و فرودگاه می‌رسانند که این مسئله سبب شده تعداد آنها کاهش یابد.

وی در خصوص گرانی کرایه برخی خطوط با بیان اینکه با رانندگانی که در این روزها اقدام به افزایش قیمت می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد گفت:‌ مردم می‌توانند با تماس با سامانه 1888 و یا 48048 شکایات خود را به مسئولان شهرداری اعلام کنند و مطمئن باشند که با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

هنجن با بیان اینکه دقت داشته باشید که مدیریت عرضه و تقاضای سفر در شهر فرودگاهی برعهده سازمان تاکسیرانی نیست، گفت: در صورتی که گزارشی از اخذ کرایه های غیرمتعارف و میلیونی از سوی تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی دریافت شود، قطعا راننده به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد .

وی با بیان اینکه در کمیته انضباطی رای های مختلفی برای رانندگان صادر می شود گفت: ضمن برگرداندن کرایه دریافت شده به مسافران، حتی ممکن است نسبت به اخراج راننده از تاکسیرانی اقدام شود اما تاکنون هیچ گزارشی در خصوص دریافت کرایه های میلیونی دریافت نکردیم.

 

 

۴۲۴۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *